14 Şubat 2012 Salı

BABAM BORDUM (SEVGİLİLER GÜNÜ ÖZEL)


Bu akşam sanki hiç kaymamışız gibi hissetmek istedim
En sevdiğim bord pantolonumla en sevdiğim mor termal içliğimi giydim
Güzel bir ortam dümeni hazırladım beraber aldığımız vaksları buldum
Şarap açtım bir sana bir bana iki kadeh çıkardım

Sevgilim ve dostum
Babam bordum
Arkadaşım dude’um her şeyimdin sen
Çok sisler karlar geçti üzerimizden
Özür dilerim seni çizdirdiysem
Sadece dinle hiçbir şey düşünmeden
Şimdi bunlar geldi içimden
Bu akşam seni çok vaksladım
Bağlamalarını sıkıca bağladım
Acemiliğim bile geçti, kalmadı 
Şimdi bunlar geldi içimden

Bu akşam sanki beni hiç düşürmemişsin gibi hissetmek istedim
En son tatilimizi düşündüm sezon bitmeden 20 gün önce
Dünyanın en güzel resortlarından birinde kaydık kilometrelerce
İz bıraktık şalelerde, telesiyejlerde, pistlerde

Sevgilim ve dostum
Babam bordum
Arkadaşım dude’um her şeyimdin sen
Çok sisler karlar geçti üzerimizden
Özür dilerim seni çizdirdiysem
Sadece dinle hiçbir şey düşünmeden
Şimdi bunlar geldi içimden
Bu akşam seni çok vaksladım
Bağlamalarını sıkıca bağladım
Acemiliğim bile geçti, kalmadı
şimdi bunlar geldi içimden

Bu akşam sanki hiç çizilmemişsin gibi hissetmek istedim
Uyurken bile kaydığımı görürdüm delicesine
Düşündüm durdum, sordum, anlamadım, beraber kaydığımız günleri andım
Seni son kez özledim ve bu şarkıyı yazdım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder